مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-20اقتصادي

جذب سرمایه 7 میلیارد و 300 میلیون تومانی در استان آپ کرمان


مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در اولین رویداد « استان آپ» در کرمان جذب سرمایه 7 میلیارد و 300 میلیون تومانی اتفاق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، دکتر مصطفی بغدادی در سی امین رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه فناوری های ساختمانی با بیان اینکه ماموریت صندوق نوآوری تامین مالی اکوسیستم نوآوری کشور است، بیان کرد: صندوق درصدد ارائه خدمات بیشتر به طور مستقیم به شرکت های افزود: طی 29 رویداد گذشته دوشنبه های استارت آپی میزبان بیش از 200 تیم بودیم و بیش از 363 جلسه B2B برگزار کردیم و به دنبال آن برای 16 تیم، 50 میلیارد تومان جذب سرمایه شده و برای 14 تیم نیز جهت جذب سرمایه 29 میلیارد تومانی در حال مذاکره هستیم.

بغدادی با اشاره به اینکه بیش از 40 درصد تیم هایی که در رویداد دوشنبه های استارت آپی و پیوند حضور داشتند، از تهران بودند، تصریح کرد: اولین رویداد استان آپ هفته گذشته درکرمان با ترکیبی از دوشنبه های استارت آپی و پیوند برگزار شد که طی برگزاری این رویداد جذب سرمایه 7 میلیارد و 300 میلیون تومانی اتفاق افتاد.

وی در مورد رویداد پیوند نیز گفت: در رویداد پیوند به دنبال این هستیم که افراد صاحب ایده که هنوز محصول قابل عرضه ندارند، اما از ایده های ارزنده برخوردار هستند را جهت تامین سرمایه بذری اولیه و توسعه مدل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه 7 میلیارد و 300 میلیون تومانی در استان آپ کرمان

جذب سرمایه 7 میلیارد و 300 میلیون تومانی در استان آپ کرمان