مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-20سياسي

سختی کار اورژانس 115/ ماموریت برفی در دورترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، 26 شهریور روز فوریت های پزشکی که به نوعی مدافعان فراموش شده سلامت هستند نام گذاری شده هر چند، از 26 شهریور مدتی گذشته اما به همین بهانه به سراغ یکی از همین مدافعان سلامت رفتیم تا در خصوص سختی کارشان با آنها هم کلام شدیم.

صادق حیدری زاده از نیروهای مجرب اورژانس به ذکر یکی از سخت ترین ماموریت های خود می پردازد و می گوید: 24 بهمن سال 98 بود برف باریده و هوا به شدت سرد بود که به همراه آقای افضلی همکارم ماموریت گرفتیم به یکی از دورافتادترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد برویم.

  ماموریت روستای دلی مهتاب مرز بین بویراحمد و دیشموک بود.

ساعت 4 عصر در جاده برفی به سمت دلی مهتاب راه افتادیم و شب بود که به آنجا رسیدیم.

مصدوم خانمی 30 ساله بود که هنگام برفروبی، از پشت بام خانه اش حدود 4 متری به پایین پرت شده بود و در شرایط بدی به سر می برد.

3 تا از دنده هایش شکسته بود، با احتیاط کامل و رنج بسیار سوار ماشین اورژانس کردیم و با توجه به لغزنده بودن جاده شروع به حرکت کردیم، در مسیر چند بار ماشین لیز خورد که به پایین دره سقوط کند اما خدا در آن شب برفی حسابی حواسش به ما بود.

ساعت 11 ظهر روز بعد بود که به یاسوج رسیدیم و بیمار را جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی بردیم و خدا را شکر مصدوم تحت درمان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختی کار اورژانس 115/ ماموریت برفی در دورترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد

سختی کار اورژانس 115/ ماموریت برفی در دورترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد