مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-20ورزشي

رقیب یا دشمن؟


«تماشاگران ژاپنی به هنگام زدن سرویس توسط بازیکنان ایران سکوت می کردند تا تمرکز بازیکنان حریف در دیدار نهایی والیبال قهرمانی آسیا بهم نخورد.

» - تماشاگران ژاپنی به هنگام زدن سرویس توسط بازیکنان ایران سکوت می کردند تا تمرکز بازیکنان حریف در دیدار نهایی والیبال قهرمانی آسیا بهم نخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنوشته است: در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت، حریف ما رقیب ماست نه دشمن ما.

هر چند که طی مسابقات همواره تیم ها با تمام وجودشان برای پیروزی وموفقیت تلاش می کنند و از هیچ فرصتی را از دست نمی دهند تا بهترین نتایج ممکن را بدست بیاورند و یک رقابت سالم و جوانمردانه به نمایش بگذارند.

شاید طی مسابقات مختلف رقابت های سالم و جوانمردانه زیادی را مشاهده کرده باشید، اما اینک یک نمونه از رقابتهای والیبال های قهرمانی آسیا 2021 در بازی نهایی تیم ملی والیبال ایران که به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن میزبان رقابت ها رفته بود را مطرح می نمایم.

تیم ملی ژاپن که پرافتخارترین تیم آسیایی است و بیشترین قهرمانی را دراین رقابت ها را کسب کرده، در یک رقابت بسیار نزدیک و نفس گیر با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم ملی ایران شد.

نکته قابل توجه در این رقابت جدا از قهرمانی آسیا و پیروزی شیرین و دلچسپ و افتخارآفرینی دیگر برای کشورمان عزیزمان، فرهنگ تماشاگران ژاپنی بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیب یا دشمن؟

رقیب یا دشمن؟