مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-20سياسي

هلال احمر 60 میلیون دوز واکسن کرونا وارد می کند


رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به تشکیل جلسات مستمر با حضور معاون اول رییس جمهوری و تامین کنندگان و تولیدکنندگان واکسن کرونا، از واردات 60 میلیون دوز واکسن جدید توسط جمعیت هلال احمر از 10 مهر تا 10 آبان ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای معاونین هلال احمر گفت: از دهم مهر سال جاری تا 10 آبان ماه، هر هفته 15 میلیون دوز واکسن وارد کشور می شود که مجموعا 60 میلیون دوز واکسن کرونا وارد خواهد شد.

امید است با این تلاش ها و با تزریق واکسن به تمامی مردم، گام بزرگی در راستای ایمن سازی کشور در مقابل این بیماری برداشته شود.

وی افزود: یکی از دلایل تسریع واردات واکسیناسیون، مساعدت معاون اول رییس جمهوری است که با تشکیل مستمر جلسات و حضور همه طرف ها، مجوزها به سرعت صادر می شود.

هلال احمر نیز به واسطه این همکاری داخلی و ارتباطاتی که در عرصه بین المللی داشته، تا به این لحظه به قول هایی که داده عمل کرده و در ادامه نیز تلاش می شود تا به موقع، محموله های واکسن وارد کشور شود.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: به علت حجم زیادی از واکسن که وارد کشور می شود، ضرورت دارد تا تمامی ارگان ها و نهادهایی که واحدی تحت عنوان بهداشت و درمان دارند، در امر واکسیناسیون مشارکت کنند و در این عرصه نیروهای مسلح و هلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر 60 میلیون دوز واکسن کرونا وارد می کند

هلال احمر 60 میلیون دوز واکسن کرونا وارد می کند