مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-20اجتماعي

استفاده از پلتفرم های غیربومی در مدارس دولتی رایگان است/مدارس حق دریافت پول ندارند


رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه 47 میلیارد پیام در سال گذشته در شبکه شاد مبادله شده که اگر به تعداد دانش آموزان و معلمان تقسیم کنیم می توان گفت تقریبا هر شخص 4000 پیام ارسال کرده است گفت: - رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه 47 میلیارد پیام در سال گذشته در شبکه شاد مبادله شده که اگر به تعداد دانش آموزان و معلمان تقسیم کنیم می توان گفت تقریبا هر شخص 4000 پیام ارسال کرده است گفت: همچنین تا کنون 16 میلیارد فایل مبادله شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقرزاده در نشستی پیرامون قابلیت ها، چالش ها و مسائل شبکه آموزشی شاد با بیان اینکه اسفند 98 را همه به خاطر داریم، ابتدا تصور می کردیم مدارس تا پایان اسفند تعطیل است، هرچه پیش رفتیم تعطیلی ها استمرار پیدا کرد و به این ترتیب آموزش ها کاملا غیرحضوری شدند گفت: هیچ کدام از کشورها آمادگی لازم را برای مقابله با این پدیده نداشتند و 1.

7 میلیارد دانش آموز در سراسر جهان از رفتن به مدرسه منع شدند.

وی افزود: مباحث مختلفی پیرامون مواجهه با کرونا مطرح شد، شعار ما این بود که حتی مدرسه هم تعطیل شود آموزش نباید تعطیل شود.

ابتدا مدرسه تلویزیونی آغاز به کار کرد که با وجود فراگیری، بازخوردهایی که دریافت کردیم نشان داد دانش آموزان نیازمند تعامل با معلم خود هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پلتفرم های غیربومی در مدارس دولتی رایگان است/مدارس حق دریافت پول ندارند

استفاده از پلتفرم های غیربومی در مدارس دولتی رایگان است/مدارس حق دریافت پول ندارند