مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-20سياسي

نبود شفافیت از دلایل تمایل نداشتن به پرداخت مالیات است


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس نبود شفافیت در نحوه هزینه کرد مالیات دریافت شده و نبود ساختار و نظارت منسجم بر فعالیت های غیرقانونی را از دلایل تمایل نداشتن مردم به پرداخت مالیات عنوان کرد.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس نبود شفافیت در نحوه هزینه کرد مالیات دریافت شده و نبود ساختار و نظارت منسجم بر فعالیت های غیرقانونی را از دلایل تمایل نداشتن مردم به پرداخت مالیات عنوان کرد.

سهیلا محبی دوشنبه 29 شهریور در جلسه مشترک کمیسیون حمایت قضایی و کمیسیون مالیات اتاق بازرگانی فارس که با موضوع بررسی معافیت ها و سیاست های تشویقی سازمان امور مالیاتی برگزار شد، گفت: بر اساس پژوهش های علمی ارتباط معنا داری بین مسئولیت اجتماعی و پرداخت کردن یا نکردن مالیات وجود دارد.

او با بیان اینکه انجام مسئولیت اجتماعی و اجتناب از پرداخت مالیات از مسائل حساس جامعه امروز است، افزود: اگر سازوکار مناسبی در استفاده هدفمند تکالیف مالیاتی برای بهره برداری در حوزه مسئولیت اجتماعی در کشور اتخاذ شود، شاهد اتفاقات مثبت بسیاری خواهیم بود.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: جامعه انتظار دارد فعالان اقتصادی، بنگاه ها و واحدهای اقتصادی در مقابل مسائل اجتماعی متعهد و پاسخگو باشند و علاوه بر راهکارهایی برای افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود شفافیت از دلایل تمایل نداشتن به پرداخت مالیات است

نبود شفافیت از دلایل تمایل نداشتن به پرداخت مالیات است