مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-20سياسي

رایزنی سرپرست علوم پزشکی تهران با قالیباف درباره مالیات اساتید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و درباره مالیات استادان و راه اندازی سریع تر مرکز مغز و اعصاب رایزنی کرد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی امروز دوشنبه 29 شهریور 1400 در دیدار با دکتر محمدباقر قالیباف درباره مالیات حقوق استادان و راه اندازی مرکز مغز و اعصاب گفت و گو کرد.

قناعتی درباره این دیدار گفت: در دیداری که با دکتر قالیباف داشتم در چند موضوع گفت و گو کردیم و من برنامه های خودم را در دانشگاه علوم پزشکی تهران برایشان توضیح دادم.

وی افزود: من یک سبقه ای را با وی دارم؛ در زمان دفاع مقدس و در منطقه جنگی، قالیباف فرمانده ما بود بنابراین ضمن تجدیدخاطره با هم درباره مسائل دانشگاه گفت و گو کردیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در این دیدار دو خواهش از ایشان کردم؛ یکی در زمینه بحث مالیات اساتید و پرداخت پلکانی مالیات بود که عرض کردم با این طرح کار برای دانشگاه های علوم پزشکی تهران در رقابت با بخش خصوصی بسیار سخت خواهد شد و ما نمی توانیم اساتید را در بخش دولتی حفظ کنیم.

وی افزود: در نتیجه ممکن است استادان کار در این بخش را رها کنند و به بخش خصوصی کوچ کنند که باعث می شود دانشگاه ها از وجود ای اساتید خالی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سرپرست علوم پزشکی تهران با قالیباف درباره مالیات اساتید

رایزنی سرپرست علوم پزشکی تهران با قالیباف درباره مالیات اساتید