مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-20سياسي

آغاز ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی در شیراز


ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی به میزبانی شیراز و به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران فارس در قالب زبان‏ های فارسی، عربی و انگلیسی از امروز آغاز به کار کرد.

- ایسنا/فارس ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی به میزبانی شیراز و به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران فارس در قالب زبان‏ های فارسی، عربی و انگلیسی از امروز آغاز به کار کرد.

دبیر ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی دوشنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: اگرچه چندین سال این کنگره در سطح ملی در تهران برگزار می شد اما معتقدیم که اگر بناست کاری در حوزه شعر روی دهد، باید در شیراز و فارس رقم بخورد، چرا که شیراز شهر علم و ادب است و مهد زندگی حافظ و سعدی بوده که همتا ندارند.

علی محمدی با اشاره به انتشار فراخوان کنگره شعر زنان عاشورایی، افزود: امسال با تصمیم شورای سیاستگذاری قرار شد کنگره ششم به صورت بین المللی برگزار شود.

او با اشاره به اینکه امسال این کنگره به صورت مشترک با سایر نهادهای فرهنگی برگزار می شود، اظهار کرد: این کنگره از امروز 29 شهریور آغاز به کار خواهد کرد و هفته پایانی دی ماه امسال اختتامیه آن برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی در شیراز

آغاز ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی در شیراز