مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-20سياسي

تجلیل 60 نفر از گروه های جهادی سلامت در تویسرکان


60 نفر از گروه های جهادی همیار مدافعان سلامت در هفته دفاع مقدس تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، کامران کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تحمیل جنگ هشت ساله به سرکردگی صدام را فتنه استکبار جهانی علیه ملت ایران دانست و اظهار کرد: جنگ تحمیلی 31 شهریورماه 59 در حالی که رخ داد که انقلاب اسلامی نوپا بود و کشور هنوز سامان نداشت.

وی با بیان اینکه همراهی برخی افراد لیبرال بنی صدر با دشمن در آغازین روزهای جنگ، کشور را با سختی های بسیاری مواجه کرده بود گفت: البته با عنایت پروردگار، رهبری امام(ره) و ایثارگری های ملت، دشمنان نتوانستند یک وجب از خاک ایران اسلامی را تسخیر کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان بازگویی چرایی و چگونگی هشت سال دفاع ملت ایران در برابر ابرقدرت های جهان را برای نسل های انقلاب قوی ترین مولفه در برابر هجمه ها و ترفندهای دشمنان عنوان کرد.

وی گفت: انتقال رشادت ها و ایثارگری ها رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل از زوایای مختلف برای فرزندان ایران زمین که این دوران را درک نکردند، یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کریمی فعالان رسانه به ویژه خبرنگاران را مروج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و تاکید کرد: اهالی رسانه نقش قابل توجهی در نشر و اطلاع رسانی هشت سال دفاع جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل 60 نفر از گروه های جهادی سلامت در تویسرکان

تجلیل 60 نفر از گروه های جهادی سلامت در تویسرکان