مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-20سياسي

مرکز آزمون پژوهشگاه فضایی ایران گواهینامه ایزو 17025 گرفت


مرکز آزمون پژوهشگاه فضایی ایران موفق به دریافت گواهینامه تأیید صلاحیت ایزو 17025 شد.

- به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، مرکز آزمون پژوهشگاه فضایی ایران به عنوان اولین و تنها آزمایشگاه مرجع ملی فضایی کشور، موفق به دریافت گواهینامه تأیید صلاحیت ISO/IEC 17025:2017 شد.

حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران در این باره گفت: استاندارد ایزو 17025، استاندارد بین المللی و تخصصی ویژه آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون است که هدف از پیاده سازی آن، احراز کیفیت و صلاحیت آزمایشگاه ها است.

این استاندارد شامل دو بخش الزامات مدیریتی و الزامات فنی است که الزامات مدیریتی مربوط به مدیریت صحیح و الزامات فنی شامل الزاماتی است که صلاحیت فنی آزمایشگاه را برای انجام آن دسته از آزمون ها یا کالیبراسیون هایی که در آزمایشگاه انجام می شوند، مشخص می کند.

وی افزود: هر یک از این الزامات دارای روش های عملیاتی و اجرایی خاص خود و رویه هایی است که هر آزمایشگاه ملزم به رعایت آن در چارچوب های تعریف شده است.

رییس پژوهشگاه فضایی ایران درباره مزایای اخذ این گواهینامه گفت: اجرای استاندارد ایزو 17025 دارای مزایای زیادی است که از جمله این مزایا می توان به ارتقای سطح آزمایشگاه و کسب اعتبار ملی و بین المللی، استانداردسازی روش های اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه ، افزایش اطمینان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آزمون پژوهشگاه فضایی ایران گواهینامه ایزو 17025 گرفت

مرکز آزمون پژوهشگاه فضایی ایران گواهینامه ایزو 17025 گرفت