مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-20ورزشي

توضیحات سرپرست استقلال در خصوص هزینه های اردوی دبی


سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص ریز هزینه های این تیم در اردوی دبی توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازالزامی تمامی مسئولین برگزاری مسابقه که تعداد آنها 160 نفر بود و باید 48 ساعت قبل از شروع مسابقه انجام می شد، منعقد گردید که 19500 دلار مبلغ آن بود.

همچنین بر اساس قوانین کشور امارات 5 درصد مالیات به این ارقام باید اضافه شود که در نهایت هزینه های باشگاه استقلال تقریباً 240 هزار دلار شد.

سرپرست استقلال در بخش بعدی صحبت های خود گفت: هتل باشگاه الهلال عربستان با توجه به تصمیمی که اتخاذ شد بر عهده این باشگاه بود و همچنین به دلیل ورود این تیم 48 ساعت قبل از شروع مسابقه به دبی و تست کرونا فرودگاهی که انجام شد، برای تست کرونای این تیم هزینه ای پرداخت نکردیم.

بهرام امیری درباره استفاده از درآمدهای استقلال نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: برای استفاده از درآمد بلاک شده نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک تفاهم نامه با باشگاه الوصل امضا کردیم و درخواست کردیم هزینه های استقلال از منابع بلاک شده درخواست شود که این موضوع زمان برد اما در نهایت انجام شد.

سرپرست استقلال در ادامه گفت: هم چنین مبلغ 10 هزار دلار برای پول توجیبی کاروان استقلال در نظر گرفته شد که این عدد میان 49 نفر تقسیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سرپرست استقلال در خصوص هزینه های اردوی دبی

توضیحات سرپرست استقلال در خصوص هزینه های اردوی دبی