مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-20سياسي

نباید به علت کم کاری برخی از افراد به چهره نظام خدشه وارد شود


نباید به علت ضعف و کم کاری برخی از افراد به چهره نظام خدشه وارد شود.

- ، محمد مهدی حاج محمدی در نشست ماهانه با مدیران کل ستادی و استانی که با حضور رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد با اشاره به وقایع اخیر گفت: هر چند برخی از رخدادها در محیط زندان به سبب حضور بعضی از افراد طبیعی است اما به واسطه اینکه ما در یک نظام اسلامی هستیم این مسائل حتی در کمترین شکل خود هم قابل قبول نیست و نباید رخ بدهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش زیادی را شروع کرده تا بواسطه اتفاقات زندان کارکرد نظام اسلامی را زیر سوال ببرد گفت: دشمن سعی می کند با بزرگ نمایی، سیاه نمایی و دروغ پراکنی دستاوردهای حقوق بشری واقعی در زندان ها را زیر سوال ببرد تا از این طریق نظام اسلامی را مورد حمله قرار دهد.

حاج محمدی با بیان اینکه بازپروری و باز اجتماعی نمودن زندانیان مهمترین هدف ماست گفت: در ماده 2 آیین نامه اجرایی جدید سازمان زندان ها، بنا نهادن امور بر پایه احترام و ادب به عنوان اولین زنجیره فعالیت های اصلاحی و تربیتی تعیین شده است.

رییس سازمان زندان ها اظهار داشت: از آغاز مسئولیت در سازمان زندان ها همه جهت گیری ها، سیاست گذاری ها، اولویت بندی ها، سفرهای مکرر استانی، همنشینی با زندانیان و به تصویر کشیدن اقدامات و فعالیت های زندان ها، بخاطر تغییر نگاه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به علت کم کاری برخی از افراد به چهره نظام خدشه وارد شود

نباید به علت کم کاری برخی از افراد به چهره نظام خدشه وارد شود