مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-20فرهنگي

حوزه هنری 9 سالن سینمایی را به امکانات فرهنگی کردستان اضافه کرد


با تمامی مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری در کشور حوزه هنری این تهدید را به فرصت تبدیل و 9 سالن سینمایی را به امکانات فرهنگی و هنری موجد استان اضافه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار بیجار، اظهار کرد: اهمیت شهرستان بیجار تا آنجاست که یکی از 5 دفتر شهرستانی و تعطیلی بسیاری از رویدادهای فرهنگی وهنری در کشور حوزه هنری این تهدید را به فرصت تبدیل و 9 سالن سینمایی را به امکانات فرهنگی و هنری موجد استان اضافه کرد که سهم بیجار از این امکانات 2 سالن سینمایی است.

رییس حوزه هنری کردستان فرهنگ و هنر را زیربنای توسعه عنوان کرد و گفت: هم اکنون در بخش های تولیدی چندین عنوان کتاب شعر و داستان، حمایت از تولید آثار سینمایی و نمایشی، حمایت از هنرمندان عرصه تجسمی، چند پروژه مربوط به فرهنگ و مطالعات پایداری در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم تا پایان سال بسیاری از این پروژه ها نهایی و منتشر شود.

مرادی با تعدادی از هنرمندان از جمله محمد رحیمی رضوان، سیدفاتح سید فاتحی، خانم شریفیان، استاد حسن معمار، استاد جمشید فرجوند فردا به صورت جداگانه دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی و هنری رایزنی و در جریان روند در خواست های آنان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری 9 سالن سینمایی را به امکانات فرهنگی کردستان اضافه کرد

حوزه هنری 9 سالن سینمایی را به امکانات فرهنگی کردستان اضافه کرد