مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-20پزشكي

واکسیناسیون بالای 18 ساله ها در فارس/افزایش مراجعه به مراکز 16 ساعته


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که همه افراد بالای 18 سال در استان فارس می توانند برای دریافت واکسن به پایگاه های واکسیناسیون این استان مراجعه کنند.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که همه افراد بالای 18 سال در استان فارس می توانند برای دریافت واکسن به پایگاه های واکسیناسیون این استان مراجعه کنند.

مهرزاد لطفی دوشنبه 29 شهریور در جلسه روزانه ستاد مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: واکسیناسیون علیه کروناویروس در کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری تاثیر بسیاری دارد و لازم است جمعیت گروه هدف برای دریافت واکسن علیه این بیماری بشتابند.

او از تاثیر واکسیناسیون علیه بیماری کووید19 در کاهش مرگ و میر و جلوگیری از بستری شدن بیماران مبتلا به کروناویروس در مراکز درمانی و بیمارستان ها را قابل توجه دانست و اضافه کرد: بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کووید19 در شرایط فعلی مربوط به افرادیست که هنوز واکسن دریافت نکرده اند، این امر نشانگر تاثیر واکسیناسیون در برابر خطرات این بیماری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به گستردگی مراکز انجام واکسیناسیون کروناویروس در استان فارس، لازم است جمعیت گروه هدف که افراد بالای 18 سال را تشکیل می دهند، برای دریافت واکسن تعلل نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بالای 18 ساله ها در فارس/افزایش مراجعه به مراکز 16 ساعته

واکسیناسیون بالای 18 ساله ها در فارس/افزایش مراجعه به مراکز 16 ساعته