مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-20سياسي

هم افزایی کلید رونق اقتصاد قشم و جامعه محلی


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با امام جمعه شهرستان قشم، 3 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان هرمزگان و فرماندار و جمعی از معتمدان شهرستان دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قشم، علی درویش پور در دیدار نمایندگان بیان داشت: تعامل، هم افزایی و مدیریت یکپارچه، کلیدی برای تحقق رونق اقتصاد جزیره و جامعه محلی است.

وی ادامه داد: تقویت تولید و استحکام بُنیه های اقتصادی، همچنین مقاومت در برابر فشارهای سیاسی و فرهنگی تنها در سایه همکاری همه مسوولان امکان پذیر می شود.

درویش پور همچنین به نقش امامان جمعه شیعه و اهل سنت در برقراری وحدت دینی و اجتماعی جزیره اشاره کرد و اذعان داشت: مساعی مشترک عالمان شیعی و اهل سنت قشم، نقش مهمی در بیداری و آگاهی افکار عمومی داشته و کارایی و تأثیر قابل توجهی در ایجاد تفاهم در جامعه محلی جزیره که انسجام آن لازمه دستیابی به توسعه اقتصادی است، برقرار کرده است.

به گفته وی، بالا رفتن سطح تعاملات بین نهادها، ارگان ها و مسوولان استانی و شهرستان با سازمان منطقه آزاد قشم به ویژه در ماه های اخیر بیانگر ارتقای یکپارچگی ساختاری در راستای کمک به ایجاد توسعه متوازن و اقتصاد پایدار در جزیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی کلید رونق اقتصاد قشم و جامعه محلی

هم افزایی کلید رونق اقتصاد قشم و جامعه محلی