مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-20اقتصادي

وضعیت دریاچه سدهای ایلام مطلوب است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: علیرغم کاهش 75 درصدی ورودی رواناب به سدهای استان، دریاچه سدهای استان وضعیت مطلوبی دارند.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: علیرغم کاهش 75 درصدی ورودی رواناب به سدهای استان، دریاچه سدهای استان وضعیت مطلوبی دارند.

مهندس علی پوراحمد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به خشکسالی حادث شده و کاهش بارش ها نسبت به سال گذشته شاهد کاهش شدید ورودی آب به پشت سدها بودیم.

و امسال نسبت به سال گذشته 43 درصد و نسبت به دراز مدت 27 درصد کاهش بارش را در سطح استان شاهد هستیم که به صورت تصاعدی آورد رودخانه ها را متاثر نموده است بطوریکه بعضا تا 75 درصد از رواناب های ورودی به سدها کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام ادامه داد : با توجه به افزایش دمای کم سابقه و به تبع آن تبخیر و مصرف بالای آب در بخش کشاورزی، صنعت و شرب، برای حفظ تعادل بین منابع و مصارف چاره ای جز مدیریت مصرف و صرفه جویی در همه بخش ها وجود ندارد.

وی با توجه به شرایط حاکم بر سال آبی جاری، اقدامات شرکت آب منطقه ای در راستای مدیریت مخازن سدها، رصد و کنترل مستمر منابع آبی و سایت های معتبر هواشناسی را مهم عنوان کرد و افزود: به محض دریافت گزارش هشدار بارش از وزارت متبوع ، جلسه مدیریت بحران شرکت با حضور همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت دریاچه سدهای ایلام مطلوب است

وضعیت دریاچه سدهای ایلام مطلوب است