مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-20سياسي

بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه های آماده بهره برداری هاب شتر


استاندار خراسان جنوبی از پروژه های آماده بهره برداری طرح هاب(مرکز منطقه ای) شتر که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان در دست اجراست، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از پروژه های آماده بهره برداری طرح هاب(مرکز منطقه ای) شتر که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان در دست اجراست، بازدید کرد.

حمید ملانوری، امروز دوشنبه 29 شهریور با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسوولان استانی از ایستگاه تحقیقات شتر و گونه های مرتعی طرح هاب شتر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ایستگاه موسوم به مرکز به نژادی شتر به عنوان بخش پیشران طرح هاب شتر در دشت بجد شهرستان بیرجند واقع است.

در حال حاضر در این مرکز که ظرفیت 500 شتر شیرده صنعتی را دارد، 200 نفر شتر موجود است و از 118 هکتار اراضی مستعد کشت گونه های مرتعی استان نیز سه هکتار زیر کشت تمامی گونه های گیاهی منطقه است.

این ایستگاه با هدف تولید گونه های برتر ژنتیکی شتر برای گله های روستایی، تحقیقات درخصوص گونه های مرتعی بوم استان و توسعه آنها و نیز تولید علوفه و شیر برای مصرف در استان راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه های آماده بهره برداری هاب شتر

بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه های آماده بهره برداری هاب شتر