مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-20پزشكي

زنان مبتلا به سرطان درمان خود را به دلیل کرونابه تأخیر نیندازند


رییس انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران با اشاره به وقوع سونامی سرطان های پیشرفته زنان به دلیل کرونا، گفت: ترس از ابتلا به کرونا سبب مراجعه دیر بیماران به پزشکان و یا ناقص ماندن درمان آنها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،اعظم السادات موسوی، رییس انجمن  متخصصین زنان و مامایی ایران درباره برگزاری کنگره بین المللی انجمن متخصصین زنان و مامایی، اظهار داشت: این کنگره ششم تا نهم مهرماه سال جاری سالم و موضوع انکولوژی و بارداری در زنان جوان مبتلا به سرطان نیز در کنگره توسط اساتید و صاحبنظران برجسته مورد بررسی و گفت وگو قرار خواهد گرفت.

  وی با اشاره به اینکه یکی از علل اصلی مراجعه بیماران به دلیل بیماری های ژنیکولوژی، مشکلات کف لگن مانند افتادگی، بی اختیاری ادرار، سوزش و مشکلات جنسی است، گفت: بر همین اساس نیز در کنگره بین المللی انجمن متخصصین زنان و مامایی این مباحث نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رییس انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران با اشاره به موضوع کرونا، اظهار داشت: از زمانی که کرونا در کشور و شیوع یافته به دلیل ترس افراد از مراجعه به پزشک و خطر ابتلا به کرونا با سونامی بیماری های پیشرفته سرطان در زنان مواجه شده ایم؛ چرا که بیش از 90 درصد بیماران علائم ابتلا به سرطان را قبل از شیوع کرونا داشته اند ولی از ترس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان مبتلا به سرطان درمان خود را به دلیل کرونابه تأخیر نیندازند

زنان مبتلا به سرطان درمان خود را به دلیل کرونابه تأخیر نیندازند