مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-20سياسي

استمرار ضمانت اثرگذاری اقدامات فرهنگی است


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تاکید کرد که ضمانت تاثیرگذاری فعالیت های فرهنگی، استمرار و بقای این اقدامات است.

- سعید یوسفی دوشنبه 29 شهریور در جلسه تکریم و معارفه مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به مأموریت های این تشکیلات، گفت: نقش آفرینی عمومی یکی از ماموریت های بسیج دانشجویی بوده که ناظر به کارهای فرهنگی، سیاسی و.

است.

او با بیان اینکه نقش آفرینی تخصصی یکی دیگر از مأموریت های بسیج دانشجویی بوده، این مقوله را ناظر به کارهای تخصصی در زمینه رشته تحصیلی برشمرد و افزود: تربیت نیرو و کادرسازی یکی دیگر از مأموریت های بسیج دانشجویی بوده که ناظر به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ، رشد و کادرسازی را لازمه انجام دو مأموریت دیگر بسیج دانشجویی عنوان و خاطرنشان کرد: نتیجه دو مأموریت دیگر نیز به وجود آمدن فردی متعهد و متخصص است.

یوسفی با بیان اینکه فعالیت فرهنگی مهم، نیاز به تضمین ادامه و بقای آن فعالیت دارد، بر این موضوع تاکید و اضافه کرد: تربیت نیروی متفکر و باانگیزه که به دنبال آرمان ها و اهداف مجموعه باشد، از ضروری ترین کارهای یک مجموعه فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه محمدحسین عوض پور به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز معرفی و از زحمات مسلم حزب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار ضمانت اثرگذاری اقدامات فرهنگی است

استمرار ضمانت اثرگذاری اقدامات فرهنگی است