مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-20دانش

حدود 150 مرکز رشد و فناوری در کشور به بهره برداری رسید


رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور عنوان کرد که تاکنون 147 مرکز رشد و شتاب دهنده فناوری در کشور شکل گرفته که بنا داریم بر اساس نقشه راه این تعداد را به 500 مرکز برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار مهدی رحیمی، ییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور، در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه از رویداد تا ثریا که با هدف تجاری سازی ایده های فناورانه در البرز برپا شده است، گفت: این تعداد مراکز رشد مشترک با دانشگاه ها، صنایع، کارخانه ها و مردم راه اندازی که پس از پنج سال این مراکز به خود مردم واگذار خواهد شد.

ییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور بیان کرد: همچنین هم اکنون سه مرکز نوآوری در کشور راه اندازی که یکی از آنها مرکز فناوری های نوظهور است که بسیاری از پروژه های مهم در کشور حال اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه بنا داریم تا این مراکز را به 32 مرکز مشترک، غیر مشترک و وابسته ارتقا بدهیم تصریح کرد: همچنین 62 مرکز تحقیقاتی، 32 خانه نخبگان، 20 اندیشکده و 100 خانه نخبگان شهرستانی را راه اندازی تا مامنی برای نخبگان، خبرگان، مخترعان و مبتکران باشد تا سیاست گذاری های خود را از ایده تا مرحله تجاری سازی بتوانند پیاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 150 مرکز رشد و فناوری در کشور به بهره برداری رسید

حدود 150 مرکز رشد و فناوری در کشور به بهره برداری رسید