مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-20فرهنگي

«تک تیرانداز» از پخش تلویزیونی تا اکران عمومی/ صداوسیما خوش قول بود


ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری بیان کرد که تلویزیون در پرداخت های «تک تیرانداز» خوش قول بود.

- ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری بیان کرد که تلویزیون در پرداخت های تک تیرانداز خوش قول بود.

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری که قرار است از فردا 30 خردادماه به نمایش دربیاید در گفتگو با هم عبور کردیم مردم به سالن های سینمایی بیایند و این اثر را که به داستان زندگی یکی از قهرمانان ملی ما با نام شهید عبدالرسول زرین می پردازد، ببینند.

وی افزود: اولین فلسفه اکران فیلم این است که مخاطبان سینما که ممکن است خیلی از آنها فیلم های تلویزیونی را تماشا نکنند، راغب به تماشای تک تیرانداز روی پرده سینما باشند که به لحاظ فنی فیلم متفاوت است، نکته ما بیشتر تماشای فیلم و بهره بردن مخاطب از این فیلم دفاع مقدسی است در این ایام می تواند بیانگر رشادت های شهدای دفاع مقدس باشد ضمن اینکه به نظرم اگر شرایط سینماها عادی تر شود و آرام آرام مخاطبان با سینما آشتی می کنند، حتی کسانی که یک بار این فیلم را در تلویزیون دیدند، اگر فیلم را در سینما ببینند احساس می کنند بسیار فیلم متفاوت و تاثیرگذارتری دیده اند و قطعاً از سالن راضی خارج م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تک تیرانداز» از پخش تلویزیونی تا اکران عمومی/ صداوسیما خوش قول بود

«تک تیرانداز» از پخش تلویزیونی تا اکران عمومی/ صداوسیما خوش قول بود