مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-20سياسي

الگوی پیشنهادی یک اندیشمند جهانی درباب کنترل کووید-19


چوهدری، نویسنده و مدرس دانشگاه بین المللی به جای صرف درمان کووید از نظر پزشکی، الگوی جامعی را به نام مدل شامل یا فراگیر اخلاقی علمی-اقتصادی-اجتماعی پیشنهاد می کند.

- ، نشست نقد کتاب اقتصاد اسلامی و کووید-19 به همت گروه اقتصاد شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدمحمدرضا امیری طهرانی زاده، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به معرفی و نقد کتاب اقتصاد اسلامی و کووید19؛ پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و علمیِ یک همه گیری جهانی اثر چوهدری؛ انتشارات روتلج، 2021 پرداخت.

امیری طهرانی زاده درباره نویسنده کتاب گفت: مسعود العالم چوهدری یکی از معدود محققان در زمینه ی تأمین مالی و اقتصاد اسلامی است که آثار او در مراکز علمی غربی و اسلامی هر دو شناخته شده و نقش تعیین کننده ای در معرفی رشته های تأمین مالی و اقتصاد اسلامی داشته است.

او از نخستین آکادمیسین هایی بود که طی 40 سال گذشته به مبانی معرفت شناختی اقتصاد و تأمین مالی اسلامی پرداخته است.

او تاکنون بیش از 100 مقاله و 30 کتاب به چاپ رسانده است که از سوی ناشران معتبر بین المللی منتشر شده اند، آثاری همچون؛ روتلج، مک میلان، اشپرینگر فرلاگ، ادوارد الگار، کلوور آکادمیک، سیج، کگان پاول، تیلور اند فرانسیس، نیوپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی پیشنهادی یک اندیشمند جهانی درباب کنترل کووید-19

الگوی پیشنهادی یک اندیشمند جهانی درباب کنترل کووید-19