مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-20بين الملل

کانال های آبیاری روباز دشت میناب با لوله جایگزین می شوند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: در راستای جلوگیری از بروز خسارت های جبران ناپذیر ناشی از کانال های روباز شبکه های آبیاری دشت میناب، این کانال ها با لوله GRP جایگزین می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جمشید عیدانی اظهار کرد: کانال های شبکه آبیاری دشت میناب از نوع روباز هستند و هر ساله با چالش های متنوعی روبرو هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به قدمت این کانال ها می توان گفت که در آینده حریم کانال های آبیاری در ساخت و سازها رعایت نشده است و با گذشت زمان مراکز جمعیتی در کنار کانال ها گسترش یافت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت آب منطقه ای هرمزگان برای جلوگیری از بروز خسارات جبران ناپذیر، تصریح کرد: تبدیل کانال های آبیاری با لوله های سربسته در دستور کار قرار دارد.

عیدانی ادامه داد: در حال حاضر عملیات جایگزینی لوله با کانال های آبیاری روباز بیش از 200 متر در مسیر روستای حاجی خادمی در حال انجام است.

وی با ذکر این نکته که از لوله های خط اول انتقال آب به بندرعباس برای اجرای این پروژه استفاده شده است، گفت: جنس لوله ها از نوع GRP است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در پایان گفت: در حال پیگیری تامین اعتبار برای تعویض کانال های آبیاری با لوله از طریق منابع استانی هستیم تا از بروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال های آبیاری روباز دشت میناب با لوله جایگزین می شوند

کانال های آبیاری روباز دشت میناب با لوله جایگزین می شوند