موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-20بين الملل

رولز رویس برای استخراج ماه و مریخ، رآکتور هسته ای می سازد


شرکت رولز رویس در حال توسعه یک راکتور هسته ای برای استخراج منابع ماه و مریخ و همچنین در حال بررسی نحوه استفاده از این راکتور میکرو هسته ای برای استفاده به عنوان پیشران موشک های فضایی است.

- "رولز رویس" برای استخراج ماه و مریخ، رآکتور هسته ای می سازد شرکت "رولز رویس" در حال توسعه یک راکتور هسته ای برای استخراج منابع ماه و مریخ و همچنین در حال بررسی نحوه استفاده از این راکتور میکرو هسته ای برای استفاده به عنوان پیشران موشک های فضایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت رولز رویس (Rolls-Royce) در حال کار بر روی یک راکتور هسته ای به منظور تأمین نیروی عملیات معدن کاوی در ماه و حتی مریخ است.

این شرکت با آژانس فضایی بریتانیا یک مطالعه مشترک در مورد گزینه های هسته ای برای موشک های فضایی در اوایل سال جاری منتشر کرد.

رولز رویس در واقع در حال بررسی این موضوع است که چگونه می توان از یک راکتور میکرو هسته ای برای حرکت موشک ها در فضا با سرعت زیاد استفاده کرد و چگونه می توان این فناوری را مجدداً برای تأمین انرژی حفاری، پردازش و ذخیره سازی برای استخراج معادن در ماه و احتمالا مریخ استفاده کرد.

دیو گوردون رییس بخش دفاعی این شرکت گفت که این کار به لطف جف بزوس و ایلان ماسک و شرکت های فضایی آنها امکانپذیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رولز رویس برای استخراج ماه و مریخ، رآکتور هسته ای می سازد

رولز رویس برای استخراج ماه و مریخ، رآکتور هسته ای می سازد