مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-20سياسي

موافقان و مخالفان طرح تسهیل مجوز کسب وکارهای حقوقی چه می گویند؟


یک عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) قم به تحلیل و تبیین مبانی و بررسی دلایل موافقان و مخالفان طرح تسهیل مجوز کسب وکارهای حقوقی پرداخت.

- ایسنا/قم یک عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) قم به تحلیل و تبیین مبانی و بررسی دلایل موافقان و مخالفان طرح تسهیل مجوز کسب وکارهای حقوقی پرداخت.

یکی از طرح های اخیر مجلس که مباحث مختلفی را در جامعه حقوقی کشور ایجاد کرد، طرح تسهیل کب و کارهای حقوقی بود که به نوعی به دنبال ساماندهی حوزه فعالیت های فعالان حقوقی کشور بود.

گذشته از نظرات موافق و مخالف فعالیت هایی که در این حوزه انجام می شود، شناخت ماهیت دقیق این طرح اولین اقدامی است که باید صورت گیرد تا با شفافیت هرچه بیشتری به تحلیل آن بپردازیم.

در همین راستا دکتر محمدحسین وکیلی مقدم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص طرح تسهیل کسب کارهای حقوقی بیان کرد: هدف اصلی طرح چنان که از نام آن بر می آید امری مطلوب و قابل تایید است، لذا پیچیدگی و تعــدد مراجــع صــدور مجوز همواره یکی از معضلات اصلی توسعه کسب وکار در ایران می باشد.

وی افزود: ایجاد سامانه یک پارچه، اســتفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک و کاستن از حجم وسیع و کثرت بی منطق ملزومات اخذ مجوز، بی تردید می تواند منجـر بــه افــزایش رغبت عمومی جهت فعالیت اقتصادی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقان و مخالفان طرح تسهیل مجوز کسب وکارهای حقوقی چه می گویند؟

موافقان و مخالفان طرح تسهیل مجوز کسب وکارهای حقوقی چه می گویند؟