مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-20سياسي

واکسیناسیون کرونا در مصلی تهران


مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو هم به تازگی راه اندازی شده و فعلا از ساعت 14 تا 20 فعال است اما به زودی شبانه روزی خواهد شد.

- مرکز واکسیناسیون تجمیعی مصلی تهران روز دوشنبه با حضور معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جانشین قرارگاه پدافند زیستی و مقابله با کرونا سپاه محمد رسول الله، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران و شهردار منطقه 7 تهران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وبدا، علیرضا رییسی معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به همراهی های بی شائبه دستگاه های مختلف از جمله سپاه، ارتش، بسیج و شهرداری و همچنین ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در دوران مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: میدان مقابله با بحران کووید19 درس آموخته هایی داشت که باید مستند شود و در این مسیر رشادت های کادر درمان، به ویژه شهدای مدافع حرم نقشی ماندگار و الگویی تمام عیار در عرصه پاسداری از میهن است.

وی همچنین مهمترین راه پیشگیری از گسترش ویروس را واکسینه کردن و ایمنی جمعی دانست و گفت: راه اندازی مرکز واکسیناسیون مصلی تهران در شتاب بخشیدن به روند واکسیناسیون بسیار موثر خواهد بود، چراکه این مرکز پتانسیل ارائه خدمات 24 ساعته را دارد تا سهم عمده ای از واکسیناسیون تهران را پشتیبانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا در مصلی تهران

واکسیناسیون کرونا در مصلی تهران