مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-20سياسي

فضای کسب وکار نیازمند اصلاح است


نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامناسب بودن فضای کسب و کار گفت: باید قانون کسب و کار و رتبه آن اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسنگین بوده و خانوارهای زیادی گرفتار این بیماری شدند، گفت: در گذشته غفلت هایی در تزریق واکسن انجام گرفت اما پزشکان و کادر درمان جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه شورای اداری به نوعی هیئت دولت محلی است ولی کلمه اداری در کشور افت کرده و ادارات به دفاتر بروکراسی تبدیل شده که نگران کننده است، افزود: اختلاف دستگاه ها در جلسات شورای اداری حل و از شکایت در دستگاه قضایی خودداری شود.

حسینی ادامه داد: یکی از نکات برجسته دولت سیزدهم، ارتقای تعامل با مردم و حضور میدان عمل و صحنه است از این رو مدیر شهرستانی باید حوزه کاری خود را به خوبی بشناسد و در راستای توسعه و حل مشکلات تلاش کند.

این نماینده مجلس گفت: به لحاظ اقتصادی شرایط دشوار است اما با آغاز به کار دولت جدید امیدواریم تحول خوبی ایجاد شود تا با تکیه بر تولید داخلی و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها روند کنونی تغییر پیدا کند.

حسینی با تاکید براینکه رتبه کسب و کار باید درست و در بخش دیگر قانون آن اصلاح شود، گفت: مجوزها ثبت محور و تأیید محور است و کسب و کار برای روزی حلال اصالت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای کسب وکار نیازمند اصلاح است

فضای کسب وکار نیازمند اصلاح است