مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-20اقتصادي

اعتراضات سه ساعته کارگران پالایشگاه فجرجم؛ مسئولین قول رسیدگی دادند


هفته گذشته تعدادی از کارگران پالایشگاه گاز فجر جم نسبت به پایین بودن دستمزدها و شرایط شغلی خود اعتراض کردند و در محوطه این پالایشگاه تجمع کردند.

- اعتراضات سه ساعته کارگران پالایشگاه فجرجم؛ مسئولین قول رسیدگی دادند ایسنا/بوشهر هفته گذشته تعدادی از کارگران پالایشگاه گاز فجر جم نسبت به پایین بودن دستمزدها و شرایط شغلی خود اعتراض کردند و در محوطه این پالایشگاه تجمع کردند.

کارگران پیمانکاری سال هاست که به دنبال برابری و حذف پیمانکاران هستند.

شرایط کار سخت و ساعت های کاری طولانی این کارگران را کلافه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته تعدادی از کارگران پالایشگاه گاز فجر جم نسبت به پایین بودن دستمزدها و شرایط شغلی خود اعتراض کردند و در محوطه این پالایشگاه تجمع کردند.

حاضران خواسته های خود را حذف اضافه کاری غیرموظفی و پرداخت نشدن حقوق معوقه یکسان با دیگر شرکت های گازی و نفتی همجوار اعلام کردند.

معترضان نیروهای پیمانی پالایشگاه فجر بهبود شرایط شغلی خود را خواستارند و می گویند: چون ارکان ثالث هستند نباید از همه حقوق محروم باشند.

یکی از کارگران این پالایشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بیمه تکمیلی درمان کارگران، پرداخت نشدن معوقات طرح طبقه بندی نفت به صورت کامل از سوی پیمانکاران خواسته های کارگران در دو روز اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات سه ساعته کارگران پالایشگاه فجرجم؛ مسئولین قول رسیدگی دادند

اعتراضات سه ساعته کارگران پالایشگاه فجرجم؛ مسئولین قول رسیدگی دادند