مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-20سياسي

وزیر کشور در صدور حکم شهردار همدان تسریع کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اکبر کاووسی امید صبح امروز و در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورای شهر اظهار کرد: ما به عنوان منتخبان شهروندان همدان در پارلمان شهری تقاضا داریم که مجمع نمایندگان استان ضمن کنار گذاشتن اختلافات، نسبت به یک افق مشترک در مورد انتخاب استاندار همدان همکاری داشته باشند.

وی گفت: تفرقه بین نمایندگان موجب می شود استاندار غیربومی در این پست قرار گیرد؛ از این رو انتظار می رود با اتحاد و اهتمام بیشتری تلاش شود تا استاندار بومی برای استان داشته باشیم.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به تأخیر در روند تأییدیه شهردار منتخب شورای ششم و با توجه به اینکه اکثریت اعضای شورا، سید مسعود حسینی را به عنوان شهردار انتخاب کردند، درخواست کرد: وزیر کشور، حکم شهردار را هرچه سریع تر صادر کند تا شهرداری از این روند منفعلانه، خارج شود.

وی ضمن تبریک برای موفقیت دولت سیزدهم در امر واکسیناسیون، گفت: کشور ایران در حوزه واکسیناسیون، رکورد دنیا را شکست که آرامش در فضای روانی جامعه ایجاد شد و ثابت کرد خواستن، توانستن است.

کاوسی امید با اشاره به وحدت منطقه ای که از سوی رییس دولت سیزدهم به سرانجام رسیده است؛ افزود: در ارتباطات منطقه ای با روسیه و چین موجب شد که مقدمات روابط بین منطقه ای ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور در صدور حکم شهردار همدان تسریع کند

وزیر کشور در صدور حکم شهردار همدان تسریع کند