مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-20بين الملل

اعتصاب غذای 100 اسیر فلسطینی در زندان عوفر


مرکز اسرای فلسطینی از آغاز اعتصاب غذای 100 اسیر فلسطینی در زندان عوفر در واکنش به عهدشکنی صهیونست ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز اسرای فلسطینی نادی الاسیر [باشگاه اسیر] اعلام کرد که اسرای فلسطینی در زندان عوفر ، اسامی 100 فر را به اداره زندان ها داده و اعلام کرده اند که در صورت تداوم اقدامات این اداره علیه اسرا، این افراد، اعتصاب تدریجی خود را آغاز خواهند کرد و این اقدام منوط به تصمیمات اداره زندان ها طی ساعات آتی است.

به نوشته پایگاه خبری المیادین ، این مرکز اعلام کرد که این 100 اسیر فلسطینی در زندان عوفر از تمامی گروه های فلسطینی هستند و در صورت عقب نشینی مدیریت زندان از توافق حاصله در خصوص متوقف کردن سرکوب و آزار و اذیت اسرا که پس از عملیات به دست آوردن آزادی از زندان جلبوع، آغاز شد، اعتصاب غذای تدریجی را آغاز خواهند کرد.

  بنا بر این گزارش، با وجود آن که سیاست محدود کردن اسرای فلسطینی همواره وجود داشته، اما از زمان فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی جلبوع، این محدودیت ها علیه اسرای فلسطینی دو چندان شده است.

تدابیری که اخیراً توسط اداره زندان وضع شده است شامل سرکوب، انتقال، بازرسی، بستن تمام بخشهای اسرا در زندانها، کوتاه شدن مدت زمان استراحت آن ها، بسته شدن بخشهایی مانند لباسشویی، محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب غذای 100 اسیر فلسطینی در زندان عوفر

اعتصاب غذای 100 اسیر فلسطینی در زندان عوفر