مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-20اقتصادي

متولی مسکن، کارکنان خود را خانه دار نکرد


با وجود اینکه از سال 92 پروژه تعاونی مسکن کارکنان راه و ترابری کلید خورد اما پروژه هنوز تکمیل نشده و اعضا خانه دار نشده اند در حالی که مدیر تعاونی می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، از سال 92 تعاونی مسکن راه و ترابری استان با هدف خانه دار کردن 100 نفر از کارکنان این اداره تشکیل شد که به منظور تکمیل واحدهای مسکونی بیش از 80 درصد اعضا سهم آورده خود را به تعاونی پرداخت کردند.

بر همین اساس، برخی از اعضای تعاونی مسکن راه و ترابری  به امید خانه دار شدن چند سال پیش از تکمیل واحدهای مسکونی با تعاونی مورد نظر تسویه حساب کرده اند اما تا کنون کلید خانه های خود را تحویل نگرفته اند.

زندگی در واحدهای نیمه کاره یکی از اعضای این تعاونی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، می گوید: از آنجایی که اعضای زیادی با تعاونی تسویه حساب کرده و صاحب خانه نشده اند دیگر حاضر به پرداخت بدهی خود به تعاونی نیستند.

وی افزود: مدیران تعاونی مدعی هستند عده ای از اعضا حق السهم خود را پرداخت نکرده اند اما نام و میزان بدهی اعضا را اعلام نمی کنند و حتی حاضر نیستند عده ای را سلب عضویت کنند تا اعضای جدید با پرداخت سهم خود به تکمیل پروژه کمک کنند.

  این عضو تعاونی مسکن راه و ترابری استان با طرح این سوال مبنی بر اینکه اداره کلی که تعداد 100 واحد مسکن را در زمان مقرر نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی مسکن، کارکنان خود را خانه دار نکرد

متولی مسکن، کارکنان خود را خانه دار نکرد