مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-20فرهنگي

درهای سالن های تئاتر کم کم باز می شود


مدیرکل فرهنگ  ارشاد اسلامی البرز گفت: در طول بیش از یک سال و نیم اخیر گروه های تئاتر هم در زمینه اجرا و هم تمرین با محدودیت های جدی مواجه بوده اند.

- ایسنا/البرز مدیرکل فرهنگ  ارشاد اسلامی البرز گفت: در طول بیش از یک سال و نیم اخیر گروه های تئاتر هم در زمینه اجرا و هم تمرین با محدودیت های جدی مواجه بوده اند.

ناصر مقدم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه با کنترل کرونا و کاهش تعداد بیماران، فعالیت گروه های هنری و فرهنگی از جمله گروه های نمایشی از سرگرفته می شود، اظهار کرد: با تغییر رنگ البرز از قرمز به نارنجی کم کم درهای سالن های تئاتر باز می شود و شاهد اجرای نمایش های صحنه ای از سوی گروه های تئاتر استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه گروه های هنری از جمله هنرمندان تئاتر از زمان شیوع کرونا آسیب زیادی دیده اند، گفت: در طول بیش از یک سال و نیم اخیر گروه های تئاتر هم در زمینه اجرا و هم تمرین با محدودیت های جدی مواجه بوده اند.

وی توضیح داد: امیدواریم با تکمیل فرایند واکسیناسیون و عادی شدن شرایط مجددا شاهد رونق محافل و برنامه های هنری و فرهنگی استان باشیم.

این مسئول در پاسخ به وضعیت واکسیناسیون هنرمندان البرزی گفت: با توجه به واردات مقادیر زیادی واکسن و همچنین افزایش ظرفیت تولید داخلی، گروه بندی در این حوزه حذف شده و هنرمندان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای سالن های تئاتر کم کم باز می شود

درهای سالن های تئاتر کم کم باز می شود