مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-20سياسي

عزاداری ایرانیان در صحن عقیله کربلا +عکس و فیلم


سومین شب مراسم عزاداری کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی شب گذشته با سخنرانی حجت الاسلام عالی و مرثیه خوانی علی مهدوی نژاد در صحن عقیله کربلای معلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سومین شب مراسم عزاداری کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی شب گذشته با سخنرانی حجت الاسلام عالی و مرثیه خوانی علی مهدوی نژاد در صحن عقیله کربلای معلی برگزار شد.

کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی امسال همچون سال های گذشته در شهر نجف، مسیر پیاده روی نجف تا کربلا و همچنین شهر کربلای معلی، 10 موکب رسانه ای برپا خواهد کرد و در این موکب ها، مراسم هایی با حضور منبری ها و مداحان سرشناس برگزار خواهد شد.

در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز زائران ایرانی سفر خود را برای پیوستن به خیل زائران اربعین حسینی آغاز نکرده اند، تنها 3 موکب که عبارتند از یک موکب در صحن عقیله، یک موکب در خیابان باب القبله حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی و سومی در مرقد صافی صفا در نجف اشرف برپا شده است.

در یکی از موکب کربلای معلی که در صحن عقیله حرم امام حسین(ع) با سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی سخنرانی و علی مهدوی نژاد مرثیه خوانی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری ایرانیان در صحن عقیله کربلا +عکس و فیلم

عزاداری ایرانیان در صحن عقیله کربلا +عکس و فیلم