مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-20اقتصادي

خانه مؤذن زاده اردبیلی موزه می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار برای ادامه بازگشایی محوطه شهیدگاه اردبیل اختصاص یافته است.

- ایسنا/اردبیل معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار برای ادامه بازگشایی محوطه شهیدگاه اردبیل اختصاص یافته است.

مهدی عبوری روز شنبه 29 شهریورماه در جریان بازدید از طرح های بازآفرینی شهری در اردبیل اظهار کرد: در یک سال اخیر سه مرحله سفر به استان اردبیل داشتیم که در آنها سعی کردیم به طرح های مصوب به شکل صد درصد منابع مورد نیاز را تزریق و به روند اجرای پروژه های بازآفرینی شهری کمک کنیم.

وی تصریح کرد: در مناطق حاشیه شهر اردبیل و محلاتی همچون ایران آباد، عدالت آباد، ملایوسف، میراشرف و گلمغان طرح های متعددی از پارک و فرهنگسرا گرفته تا کلانتری و سالن های ورزشی در حال احداث است که با تأمین اعتبار مورد نیاز روند اجرایی آنها را به خوبی رصد کرده و تلاش می کنیم تا در ادامه تکمیل این طرح ها به عنوان اقدام مشترک با شهرداری به این مجموعه کمک کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در همه طرح های مصوب بعد از اجرا پروژه ها در اختیار شهرداری قرار می گیرد تا نسبت به مدیریت و نگهداری این طرح ها اقدام کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مؤذن زاده اردبیلی موزه می شود

خانه مؤذن زاده اردبیلی موزه می شود