مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-20اقتصادي

توزیع بیش از 82 زتن آسفالت در شهر قم


مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم حجم آسفالت توزیع شده از ابتدای سال جاری برای تعویض و بهسازی روکش خیابان ها و معابر شهری را موردتوجه قرار داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالفضل میریک امامی با اشاره به میزان تولید و توزیع آسفالت در شهر قم اظهار داشت: برای سال جاری پیش بینی تولید و توزیع 165 هزار تن آسفالت در سطح معابر شهری قم انجام شده که از ابتدای سال تاکنون بیش از 82 هزار تن آسفالت توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 15 هزار و 500 تن آسفالت جهت روکش معابر شهری قم در منطقه 4 توزیع شده است، ابراز کرد: در راستای بهبود وضعیت حمل ونقل و افزایش ایمنی خیابان های شهر قم بیش از 20 هزار تن آسفالت نیز در منطقه یک شهرداری قم توزیع و استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: بالغ بر 7 هزار تن آسفالت نیز طی این مدت در منطقه 5 شهرداری قم جهت بهبود و سهولت رفت وآمد عابران پیاده و خودروهای سواری توزیع شده است.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 2900 تن آسفالت در سطح منطقه 7 شهرداری قم و 5 هزار و 500 تن نیز در منطقه 8 و شهرک پردیسان استفاده شده است، افزود: 4 هزار تن آسفالت نیز از ابتدای امسال در سطح معابر منطقه 2 توزیع گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 82 زتن آسفالت در شهر قم

توزیع بیش از 82 زتن آسفالت در شهر قم