مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-20اقتصادي

رشد 15 درصدی واردات کالای اساسی به بندر چابهار


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه نخست سال جاری میزان واردات کالاهای اساسی از بندرچابهار به بیش از 750 هزار تن رسیده که این مقدار واردات 15 درصد رشد را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه نخست سال جاری میزان واردات کالاهای اساسی از بندرچابهار به بیش از 750 هزار تن رسیده که این مقدار واردات 15 درصد رشد را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان، آقایی افزود: در نیمه نخست سال جاری میزان واردات کالاهای اساسی از بندرچابهار به بیش از 750 هزار تن رسیده که این مقدار واردات 15 درصد رشد را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی بیان کرد: در راستای انجام مسئولیت این سازمان در زنجیره تامین کالای اساسی کشور، اداره کل بنادر و دریانوردی استان با طراحی و اجرای طرح های زیربنایی و استراتژیک، زمینه افزایش ظرفیت پذیرش انواع کشتی و کالا را فراهم نموده که پروژه های ساخت سیلوی 100 هزار تنی غلات و ساخت 8 انبار چندمنظوره کالا با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در بندر شهید بهشتی از جمله آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 15 درصدی واردات کالای اساسی به بندر چابهار

رشد 15 درصدی واردات کالای اساسی به بندر چابهار