مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-20سياسي

به بهار پس از پاییز فکر کنیم


یک روانشناس و کارشناس خانواده خانواده با بیان اینکه یکی از عوامل افسردگی فصلی، دیدن صحنه های برگ ریزان درختان است، گفت: توصیه می کنیم وقتی در تماشای ریختن برگ درختان هستیم به جای افکار منفی به این فکر کنیم که این برگ ریزان مرحله ای است که باید از آن عبور .

- ایسنا/خراسان جنوبی یک روانشناس و کارشناس خانواده خانواده با بیان اینکه یکی از عوامل افسردگی فصلی، دیدن صحنه های برگ ریزان درختان است، گفت: توصیه می کنیم وقتی در تماشای ریختن برگ درختان هستیم به جای افکار منفی به این فکر کنیم که این برگ ریزان مرحله ای است که باید از آن عبور کرده و از پاییز و زمستان دوباره به بهار برسیم.

دکتر عفت آی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بعضی از افراد در فصل پاییز و زمستان افسردگی می گیرند که با تغییر فصل برطرف می شود.

وی افزود: ممکن است شما نیز در این روزهای سرد پاییزی و زمستانی بیش تر احساس خستگی کنید؛ شاید برخی اوقات مضطرب و بداخلاق باشید و روحیه تان مانند فصل سرد پاییز و زمستان، سرد و غم انگیز شده باشد که علت آن می تواند افسردگی فصلی باشد.

این دکترای روانشناسی تربیتی ادامه داد: یکی از دلایل افسردگی فصلی ممکن است میزان و مقدار نور خورشید باشد که در فصل پاییز و زمستان از این میزان کاسته می شود و سبب ترشح میزان کم سروتونین در مغز شده که یکی از عوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهار پس از پاییز فکر کنیم

به بهار پس از پاییز فکر کنیم