مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-20فرهنگي

اسامی نفرات برگزیده جشنواره نمای مطلوب اعلام شد


مدیرکل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه آثار دریافتی براساس معیارهای داوری، حائز رتبه های اول تا سوم نبودند، تصریح کرد: - ایسنا/قم مدیرکل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه آثار دریافتی براساس معیارهای داوری، حائز رتبه های اول تا سوم نبودند، تصریح کرد: با توجه به سطح و کیفت آثار و براساس تصمیم هیات داوران در هر بخش، نفرات "شایسته تقدیر" انتخاب شدند.

محسن صادقی امینی درگفت و گو با ایسنا درخصوص برگزیدگان جشنواره نمای مطلوب که به همت شهرداری قم برگزار شد، بیان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه توسط هیات داوران در سه مرحله در خصوص انتخاب، ثبت و ارائه صحیح سوژه ، شناخت موضوع و ذائقه مردم درانتخاب نما، نظم و انتظام در نمای ساختمان ها و احترام به پیشنیه تاریخی و فرهنگی استان قم مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اختتامیه جشنواره نمای مطلوب، بیان کرد: این مراسم 29 شهریور ماه در سالن رضوان شهرداری قم با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت شرکت کنندگان در جلسه و همچنین به صورت مجازی از ساعت 10:30 صبح برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه آثار دریافتی براساس معیارهای داوری حائز رتبه های اول تا سوم نبودند، تصریح کرد: با توجه به سطح و کیفت آثار و براساس تصمیم هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی نفرات برگزیده جشنواره نمای مطلوب اعلام شد

اسامی نفرات برگزیده جشنواره نمای مطلوب اعلام شد