مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-20فرهنگي

از نوازندگی تا جوشکاری ساختمان/ موسیقی هنر فست فودی شده است


یکی از پژوهشگران و نوازندگان جوان موسیقی کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از ترک حوزه پژوهش و آهنگسازی و تغییر شغلش به حرفه جوشکاری و رانندگی خبر داد.

- آراس رجبی نوازنده، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به شرایط نابسامان فعالیت های حمایتی از هنرمندان فعال موسیقی ایرانی درباره کارهای جدیدش نیز توضیح داد: مدتی پیش کتاب تخصصی و آموزشی در حوزه نی نوازی از مبتدی تا متوسطه را در 251 صفحه منتشر کردم که شامل 624 اتود و 400 درس در قالب ملودی موسیقی نواحی ایران بود که سعی شده در این زمینه تفکیک های مورد نیاز صورت پذیرد.

خوشبختانه روند تدوین و تنظیم این کتاب آموزشی هم به گونه ای بود که با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان اثر مواجه شد چرا که من در این کار پژوهشی-آموزشی تلاش کردم شرایطی را ایجاد کنم که روند آموزشی مورد نظرم در قالب استاندارد و آسان تری پیش روی هنرجویان قرار گیرد.

وی درباره نحوه انتشار این کتاب بیان کرد: آنچه برای پژوهش این کتاب صورت گرفته از سال 94 آغاز شده که در همان زمان نیز آماده چاپ بود اما چون ناشری حاضر نمی شد از این کار حمایت کند بنابراین بیش از پنج سال طول کشید که توسط ناشر به مرحله انتشار برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نوازندگی تا جوشکاری ساختمان/ موسیقی هنر فست فودی شده است

از نوازندگی تا جوشکاری ساختمان/ موسیقی هنر فست فودی شده است