مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-20سياسي

حفظ شهر جهانی کلاش بافی از اولویت های اصلی مردم و ارگان های دولتی است


نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی، محافظت از عنوان ( شهر جهانی کلاش ) را از اولویت های اصلی تمامی مردم و ادارات و ارگان های دولتی دانست.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی، محافظت از عنوان ( شهر جهانی کلاش ) را از اولویت های اصلی تمامی مردم و ادارات و ارگان های دولتی دانست.

شیوا قاسمی پور، امروز دوشنبه در جریان بازدید از ساختمان اداره میراث فرهنگی ( دبیر خانه شهر جهانی کلاش ) مراحل ساخت و وضعیت اعتباری و مشکلات پیش آمده را بررسی و بر اتمام ساخت این پروژه تاکید ورزیدند و قول مساعد دادند که اعتبار مورد نیاز جهت اتمام این پروژه را از طریق وزارتخانه پیگیری کنند.

وی ضمن تاکید بر برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری این دوره ها و کارگاه ها باید با تلاش و جدیت هرچه بیشتر صورت گیرد و در شرایط کنونی که شیوع بیماری کرونا محدودیت هایی را به وجود آورده است، باید بستری فراهم گردد که مردم و علاقمندان به نحو مطلوب از خدمات آموزشی حوزه های صنایع دستی و گردشگری بهره مند شوند.

قاسمی در ادامە سخنان خود، راه اندازی مرکز عرضه محصولات صنایع دستی و مرکز اطلاع رسانی گردشگری در محدوده دریاچه زریبار را بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و ادامه داد: در کنار پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ شهر جهانی کلاش بافی از اولویت های اصلی مردم و ارگان های دولتی است

حفظ شهر جهانی کلاش بافی از اولویت های اصلی مردم و ارگان های دولتی است