مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-20سياسي

دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با مددجویان زندانی


رییس کل دادگستری استان یزد در صدر یک هیئت 90 نفره قضایی از زندان ها و بازداشتگاه های استان یزد بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فراس از یزد، غلامعلی دهشیری در حاشیه این بازدید بیان داشت: در این بازدید تعداد 90 نفر از مقامات قضایی حضور داشتند ضمن بازدید از 2 زندان و 2 بازداشت گاه سطح استان، با مددجویان زندانی ملاقات و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم صادر گردید.

وی هدف از این بازدید را دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با مددجویان زندانی دانست و عنوان کرد: حضور قضات و دیدار از نزدیک و بررسی مشکلات مددجویان، می تواند علاوه بر سرعت بخشیدن در امر رسیدگی، گره گشای بهتر در مسائل و امور مرتبط با مددجویان زندانی باشد.

این مقام قضایی از موافقت با مرخصی 205 نفر از مددجویان زندانی خبر داد و اظهار داشت: از تعداد 205 نفر، 14 نفر مربوط به مرخصی پایان حبس، 8 نفر آزادی و به 183 نفر مرخصی عادی داده شد که پس از بررسی تمام جوانب و رعایت کلیه مقررات، مورد موافقت مقام های قضایی قرار گرفت.

وی از موافقت 24 درخواست آزادی مشروط خبر داد و افزود: در این بازدید جمعی ویژه از زندان های استان، که با روحیه جهادی قضات همراه بود، با تعلیق مجازات 21 نفر، معرفی به کمیسیون عفو 13 نفر و درخواست اعزام به رای باز 40موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با مددجویان زندانی

دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با مددجویان زندانی