مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-20اقتصادي

تأمین آب مردم مرزنشین جزو اولویت های محرومیت زدایی است


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: محرومیت زدایی در مناطق مرزی استان ها به ویژه در حوزه آبرسانی یک ضرورت است که فوریت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا جانباز در بازدید از آخرین وضعیت شبکه های آبرسانی شهرستان گرمی اظهار کرد: هدف فعالان صنعت آب و فاضلاب کشور از ارائه خدمات به مردم و بخصوص ساکنین مناطق محروم و مرز نشین جلب رضایت حداکثری مردم است.

وی در بررسی وضعیت مخازن ذخیره آب و پروژه های اجرایی استان در مناطق محروم شهرستان گرمی اولویت آبرسانی به مناطق مرزی را یادآور شد و افزود: روستاهای بدون آب شرب مناطق محروم و صفر مرزی در استان اردبیل با یک برنامه ریزی مدون و بلند مدت در ردیف روستاهای دارای آب سالم قرار خواهند گرفت.

جانباز همچنین خاطرنشان کرد: رضایت مندی مردم مهمترین اولویت صنعت آب و فاضلاب کشور بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی شود.

وی با حضور در سد عمارت واقع در شهرستان مرزی گرمی مغان از روند پیشرفت سد عمارت و پروژه های اجرایی در حال احداث بازدید و بر آبگیری این سد با هدف تسهیل آبرسانی به مردم منطقه تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب با حضور در روستاهای مرزی این شهرستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تأسیسات و شبکه های آبرسانی، مخازن و پروژه های در حال اجرا و بخصوص مجتمع آبرسانی مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب مردم مرزنشین جزو اولویت های محرومیت زدایی است

تأمین آب مردم مرزنشین جزو اولویت های محرومیت زدایی است