مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-20سياسي

آتش تهیه «شرق» برای غرب/ سوژه هایی که روزنامه اصلاح طلب به ضدانقلاب می دهد


این روزها، برخی رسانه ها با انتشار اخبار غیرواقعی علاوه بر دادن سوژه به رسانه های معاند، باعث تشویش افکار عمومی و ناامیدی مردم می شود.

- از شایعه تا واقعیت: روزنامه شرق، چند هفته ای است که با روی کار آمدن دولت جدید، تلاش خودش را به کار گرفته تا با اخبار جنجالی و حتی دروغین خودش را در صدر اخبار نگه دارد.

موضوعی که بلافاصله با واکنش آموزش و پرورش روبرو شد و این دروغ تکذیب شد.

محمدحسین کفراشی مدیرکل رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت: به هیچ وجه چنین قانون و بخشنامه ای وجود ندارد و پدر یا مادر هر دو می توانند به عنوان ولی دانش آموز در امور آموزشی و پرورشی فرزند خود مشارکت داشته باشند؛ تنها در صورتی ممنوعیت مشارکت در امور پرورشی و تربیتی دانش آموز اعمال می شود که پدر یا مادر با هم اختلاف داشته یا جدا شده باشند و حضانت فرزند به یکی از اولیای دانش آموز (یا مادر یا پدر) برسد که در این صورت هم صرفا ممنوعیت برای مادر وجود ندارد(گزارش کامل فارس را اینجا بخوانید)   ادعای روزنامه شرق اما بلافاصله به سرخط بسیاری از رسانه ها و حتی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تبدیل شد.

  شرق که معلوم نیست چرا در روزهای پایانی شهریور ناگهان به یاد کارنامه و پرونده دانش آموزان افتاده گذشته، برای اثبات ادعای غیرمنصفانه خود سعی کرده از بیشترین سیاهنمایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش تهیه «شرق» برای غرب/ سوژه هایی که روزنامه اصلاح طلب به ضدانقلاب می دهد

آتش تهیه «شرق» برای غرب/ سوژه هایی که روزنامه اصلاح طلب به ضدانقلاب می دهد