مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-19اجتماعي

ثبت نام بازماندگان از تحصیل در همدان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از افزایش استقبال ثبت نام دوره ابتدایی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در دوره ابتدایی بیش از 100 درصد ثبت نام انجام شده است.

- ایسنا/همدان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از افزایش استقبال ثبت نام دوره ابتدایی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در دوره ابتدایی بیش از 100 درصد ثبت نام انجام شده است.

معصومه خدا بنده لو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته به علت شیوع کرونا تعداد زیادی از خانواده ها از ثبت نام فرزندانشان ممانعت کردند اما امسال خوشبختانه وضعیت ثبت نامی ها بیش از پیش بینی مجموعه آموزش پرورش بود.

وی افزود: در سال گذشته برخی خانواده ها به علت شیوع کرونا و ترس از ابتلا به کرونا از ثبت نام فرزندان خود ممانعت کردند اما در سال جاری تعداد ثبت نام دوره ابتدایی بسیار بیش تر از پیش بینی های انجام شده است و این موضوع نشان دهنده استقبال خانواده ها برای راهی کردن فرزندانشان به مدرسه است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان در گروه سنی 12 تا 18 سال در مهر ماه انجام می شود، تصریح کرد: در مهر ماه واکسیناسیون انجام و تکمیل می شود که در آبان ماه انتظار می رود ادامه تحصیل دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بازماندگان از تحصیل در همدان

ثبت نام بازماندگان از تحصیل در همدان