مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-19اجتماعي

98 درصد دانش آموزان کرمانشاه در مدارس ثبت نام کردند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 98 درصد دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند، گفت: دانش آموزانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده اند، - مجید یزدان پناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار و اقدامات آموزش و پرورش استان در راستای سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: تا به امروز جمعیت دانش آموزی استان بالغ بر 98 درصد در پایه های مختلف ثبت نام کرده اند.

وی عدم نام نویسی 2 درصد باقی مانده دانش آموزان این استان را تداوم ارتقای پایه و همچنین آزمون های شهریور آنان دانست و گفت: این دو درصد بیشتر در خصوص پایه اولی ها است که در این راستا از خانواده ها می خواهیم هر چه سریع تر برای ثبت نام به نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص توزیع کتب درسی، ادامه داد: توزیع کتب درسی در سطح مدارس در حال انجام است و دانش آموزانی که در حال گذراندن امتحانات شهریورماه هستند با مراجعه به سامانه ثبت کتب درسی می توانند برای تهیه کتاب اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پروش استان تمامی تمهیدات و مقدمات لازم را برای آغاز سال تحصیلی اندیشیده و امیدواریم با همراهی خانواده ها در خصوص تزریق واکسن دانش آموزان، آرام آرام زمینه حضور تدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد دانش آموزان کرمانشاه در مدارس ثبت نام کردند

98 درصد دانش آموزان کرمانشاه در مدارس ثبت نام کردند