مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 02:302021-09-19ورزشي

رونمایی از المان شهدای خلبان شهرستان ملایر به هفته بسیج موکول شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: قرار بود در هفته دفاع مقدس از المان شهدای خلبان ملایر که با همکاری شهرداری ساخته شده است، رونمایی شود اما بدلیل آماده نبودن المان احتمالا رونمایی از آن به هفته بسیج موکول می شود.

- محمد ابراهیم مرادی در گفت وگو با ایسنا از غبارروبی گلزار شهدای ملایر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: سرکشی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و دیدار کارمندان ادارات شهرستان با امام جمعه ملایر از جمله برنامه های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس است.

مرادی با بیان اینکه مسابقات ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس و به یاد شهدای جنگ تحمیلی با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: در هفته مقدس قرار است یادواره شهدا در بخش جوکار برگزار شود که تاریخ برگزاری این یادواره به وضعیت شهرستان از نظر بیماری کرونا بستگی دارد و تاریخ دقیق هنوز مشخص نشده است.

وی به وجود 9 خلبان شهید در شهرستان ملایر اشاره و بیان کرد: قرار بود در هفته دفاع مقدس از المان شهدای خلبان ملایر که با همکاری شهرداری ساخته شده است، رونمایی شود اما بدلیل آماده نبودن المان احتمالا رونمایی از آن به هفته بسیج موکول می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از المان شهدای خلبان شهرستان ملایر به هفته بسیج موکول شد

رونمایی از المان شهدای خلبان شهرستان ملایر به هفته بسیج موکول شد