مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 02:302021-09-19اجتماعي

نصب آبگرمکن های خورشیدی در روستاهای طارم


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم با اشاره به استفاده اهالی روستا های تازه کند و سرخ آباد از آبگرمکن های خورشیدی گفت: رفع مشکل نقص فنی آبگرمکن های خورشیدی بر عهده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیست.

- رضا احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: روستا های تازه کند و سرخ آباد، از جمله روستاهای دور افتاده شهرستان طارم هستند که از آبگرمکن های خورشیدی استفاده می کنند.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان طارم با بیان اینکه خانواده های ساکن در این روستاها به ناچار برای استفاده از آب گرم، درختان جنگل را قطع می کردند که به همت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اقدام به نصب و راه اندازی آبگرمکن های خورشیدی در این مناطق کرده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت بروز نقص فنی برای آبگرمکن ها قطعات مورد نیاز در دسترس نیست، تصریح کرد: درصورت بروز نقص فنی، اداره منابع طبیعی یک شماره تماس در اختیار شورای محل گذاشته شده است، تا در صورت بروز مشکل با شرکت تماس گرفته شود تا اقدام به رفع مشکل کند.

احمدی با بیان اینکه سرویس آبگرمکن های خورشیدی بر عهده شرکت ها است، گفت: شرکت مؤظف است در صورت بروز هر گونه مشکل فنی باید شخصی که آبگرمکن در پشت بام منزل وی نصب شده است، پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب آبگرمکن های خورشیدی در روستاهای طارم

نصب آبگرمکن های خورشیدی در روستاهای طارم