مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 02:252021-09-19اجتماعي

حضوری بودن آموزش در مدارس زیر 100 دانش آموز مازندران


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری مراسم نمادین زنگ غنچه ها و شکوفه ها در اول مهر 1400 و حضوری بودن آموزش در مدارس زیر 100 دانش آموز این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری مراسم نمادین زنگ غنچه ها و شکوفه ها در اول مهر 1400 و حضوری بودن آموزش در مدارس زیر 100 دانش آموز این استان خبر داد.

بهروز منصورکیایی در گردهمایی تخصص آموزش ابتدایی که با حضور مهدوی رییس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول اداره کل، هاشمی رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی و تحلیل محتوا، معاونین آموزشی، مسئولان و کارشناسان آموزش دبستانی و پیش دبستانی شهرستان ها ومناطق به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تأکید بر بازگشایی همه مدارس از آغاز مهر امسال از حضوری بودن آموزش در مدارس زیر 100 نفر دانش آموز خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران اطمینان داد: تمهید همه مقدمات برای بازگشایی آرام و تدریجی همه مدارس به صورت حضوری از اول آبان انجام شده است و امیدواریم با همکاری و همدلی همه همکاران شاهد حضور همه آموزگاران و دانش آموزان عزیز در مدرسه باشیم.

منصور کیایی در این گردهمایی از معاونین آموزشی خواست با تهیه اطلس یادگیری برای همه مدارس آموزش و فرایند یادگیری را رصد کنند تا دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری بودن آموزش در مدارس زیر 100 دانش آموز مازندران

حضوری بودن آموزش در مدارس زیر 100 دانش آموز مازندران