مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 23:402021-09-19سياسي

آماده سازی فاز دوم بیمارستان کرونایی سپاه با 150 تخت تا اربعین


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به راه اندازی فاز اول بیمارستان دائمی حاد تنفسی سپاه با 100 تخت توسط بیمارستان شهید صدوقی، - سردار مجتبی فدا روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در حاشیه بازدید استاندار و برگزاری جلسه بررسی روند احداث بیمارستان دائمی حاد تنفسی سپاه اظهار داشت: سال گذشته بیمارستانی با ظرفیت 100 تخت جهت خدمت به بیماران کرونایی استان در سپاهان شهر اصفهان فراهم شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: امسال نیز از روز عاشورا افزایش 150 تخت دیگر در این بیمارستان در دستور کار قرار گرفت که بیمارستان شهید صدوقی سپاه پیش قدم شد و زیرساخت های آن با روحیه جهادی در راستای تقویت حمایت از مجموعه بهداشت و درمان با همکاری و پشتیبانی استاندار، ستاد کرونای استان، دستگاه ها، صنایع بزرگ و خیرین آماده شد و ظرف 40 روز به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: زیرساخت های این بیمارستان به گونه ای است که منحصر به شرایط کرونایی نخواهد بود و برای هر شرایطی و حوادث و بالای احتمالی، امکان خدمات رسانی خواهد داشت.

فدا تاکید کرد: ظرفیت 250 تختی این بیمارستان برای سالیان متمادی آماده خدمت رسانی به مردم اصفهان در شرایط بحرانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی فاز دوم بیمارستان کرونایی سپاه با 150 تخت تا اربعین

آماده سازی فاز دوم بیمارستان کرونایی سپاه با 150 تخت تا اربعین