مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 17:002021-09-19فرهنگي

پوستر بیشترین اثرگذاری در فضای مجازی دارد/ خانه گرافیک ایلام تشکیل می شود


رییس حوزه هنری استان ایلام در نخستین روز از کارگاه سه روز خلق پوستر از اهتمام حوزه هنری برای تشکیل خانه گرافیک ایلام خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس حوزه هنری استان ایلام در نخستین روز از کارگاه سه روز خلق پوستر از اهتمام حوزه هنری برای تشکیل خانه گرافیک ایلام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، محمدعلی قاسمی اظهار کرد: در مناطقی مانند استان ایلام فارغ التحصیلان زیادی در حوزه تجسمی و گرافیک داریم ولی در خلق اثر و حضور هنرمندان در بستر جامعه و مکان های فرهنگی و هنری تعدادشان اندک است که این موضوع نیاز به آسیب شناسی دارد.

وی گفت: امید است این سلسله جلسات و کارگاه های آموزشی با حضور هنرمندان رشته های مختلف در استان ادامه داشته باشد و در آینده بتوانیم خانه گرافیک حوزه هنری را با حضور هنرمندان استان افتتاح کنیم تا از هنر این عزیزان در عرصه میدانی و اجتماعی بیش از پیش بهره مند شویم.

رییس حوزه هنری استان ایلام یادآور شد: امروز در بستر فضای مجازی هنر گرافیک است که مفاهیم و موضوعات را در کمترین زمان ممکن و ارزانترین قیمت به مخاطب منتقل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه سه روزه گرافیک (خلق پوستر) با حضور استاد مجتبی مجلسی، با موضوع ایلام مهد پایداری و پایتخت خادمین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از 28 تا 30شهریور در محل حوزه هنری استان ایلام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر بیشترین اثرگذاری در فضای مجازی دارد/ خانه گرافیک ایلام تشکیل می شود

پوستر بیشترین اثرگذاری در فضای مجازی دارد/ خانه گرافیک ایلام تشکیل می شود